Yarın bir müşterimiz için mikrotik kiralama hizmeti sunacağız. Başarılı olursa mikrotik sistem kiralaması yapabiliriz.
İşlemci olarak ne kullanıyorsunuz ?
ryzen 5950x
16gb ram
intel x520 SFP+
donanım mevcut yük fazla olunca birde saldırı geldiginde sapıtıyor malesef. saldırı anınca cpu yükü %50-60 civarlarında seyrediyor ancak paketler sapıtıyor. kurallarla alakalıda bir durum olabilir.
Fortinet veya Cisco ürünlerini tavsiye edebilirim.
cisco iyidir kötü bir yorumunu görmedim ama bugüne kadar hiç bir yapımda kullanmadım o yüzden pek sıcak bakmıyorum açıkcası
ancak fortinet kullananların genelde memnun olduğunu duydum ancak lisans konusunda tedirginliklerim mevcut.
lisanssız olarak 1500d gibi güçlü bir cihaz satın alsak hangi özelliklerini kullanamayız bilginiz var mı ?
bu konuda pek kaynak bulamadım.