BayCicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
youtube kanalında adsense ban yedi mi bir daha para kazanmıyon işte hayır yeni adsense yese banı problem yok. ikiside yerse ayvayı yerim. ekmek teknem gider Allah korusun
Benim ne ekmek teknelerim gitti sen yerimde olsan oturup ağlarsın , ama yedeksiz çalışmak ahmaklık benden tavsiye şimdiden 2. kanalı besleyin ki yarın hepsinden olunca ağlamak çare getirmez , kardeşim beni dinlemedi kanalı elinden gitti YouTube yi bıraktı 1 yıldır bakmaz oldu