kayıt olurken aynı bilgileri kullandıysanız bile sonrasında aynı tarayıcı vs kullanmayın hocam, firefox portable yada daha garanti olsun işim dersen aezakmi.run kur 1-2 gün free veriyordu ekran kartı bilgisini de değiştiriyor tarayıcının diğer yollardan biraz daha güvenli olur.
hocam kayıt oldum. adsense onaylandı. benim kafamı tırmalayan şu. youtube kanalımın birinin adsensesi için annemin telden yeni bir mail açtım. annemin tel no adres bütün bilgiler annemin . geldim bu mail ile kendi pc 'mden youtube adsende değiştir dedim annnemin o mail ve adres biglieri ile kayıt oldum onaylandı. Bundan sonraki süreci anladım. ama aynı pc den kayıt oldum diye bişi olur mu korkum bu