kayıt olurken aynı bilgileri kullandıysanız bile sonrasında aynı tarayıcı vs kullanmayın hocam, firefox portable yada daha garanti olsun işim dersen aezakmi.run kur 1-2 gün free veriyordu ekran kartı bilgisini de değiştiriyor tarayıcının diğer yollardan biraz daha güvenli olur.