dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden niçin nasıl deme daha önce defalarca detaylıca yazdım. blogger zaman kaybıdır. şuan blogger ile 1000 hiti olan siteyi wordprese taşıyayım 2 ay içinde 4 e katlamazsa ben hiç bir şey bilmiyorum.
Optimizeyi yapan sizsiniz bu gayet normal hocam 🤣 benim ne pc var ne kod bilgim siteyi site yapan kral içeriktir