halito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bakıyorum ama boş, hiç bir şey ekli değil





Merhaba halito,

Her ihtimale karşı site yedeklerinizi alıp openlitespeed sürümünü yükseltebilirsiniz belki. Panel cyberpanelde zaten upgrade yapabiliyorsunuz. Sunucu kiraladığınız yer incelese aslında çözülür sizin sorununuz.

İyi çalışmalar.