Bende uzun süredir Türkiye'den satış yapmaktayım. Öncelikle tebrik ediyorum fakat Amerika'da yaşayarak bu ciroları yakalamanız çok kolay hatta biraz düşük kalmış. Bana özelden yazarsanız Amerika'dan fiziksel olarak gidip temin edebileceğiniz ürünler söyleyebilirim. Türkiye'den bu iş sandığınız kadar kolay değil
Kaba bir hesaplama yaparsak;
Bir ürün satın aldınız size kargo dahil maliyeti 15$ diyelim. Bunu aldıktan sonra orada bir ara depoya göndermeniz gerekiyor. Barkod yapıştırma maliyeti 0.69$-1$ arası ürüne bubble yapılması gerekiyorsa bubble yaptırıyorsunuz. Genellikle prep merkezleri 1-5$ arası kargo kutusu ücreti alıyor. Ek olarakta ürünleri kutuya koyarak gönderdiğiniz zaman amazon'un anlaşmalı kargosuna ödediğiniz bir maliyet var. Tüm bunları ekleyince bir üründen 1-2 $ bir türk kar etti diyelim. 10 tane satıp 1 iade geldiği zaman zarar girmiş oluyor