Eksiğiniz kadar ipotek koydurabilirsiniz ama vadesi geldiğinde o parayı ödeyemezseniz adam evi bu defa kendi biçtiği değer üzerinden geri alır, kira ücretini de keser. Geri kalanı vadeye yayarak sana öder. Adam senin paranı değerlendirmiş olur.
Tabi ALLAH korkusu yoksa ...
Benim tavsiyeme gelince evi 6 ay sonra alın.
Böyle bir şey yok, yanlış bilgi bu.
Evi kendi biçtiği değer üzerinden geri alamaz. İcra yolu ile satışa gidilir ve satım bedelinden alacağını temin eder.