Selam hocam,
Saygıda asla kusur etmek istemem ufak bir önerim var script ile sadece; tasarımı çok beğendim sadece bir şey gözüme takıldı. Footer'daki iconlar dikey eksende tam ortalı olmadığında hoş gözükmüyor gibi. Ortalarsanız daha hoş durabilir.
Saygılar.
İlginiz ve öneriniz için çok teşekkür ederim. Fakat scriptin üzerinde çok durmadım 2 günlük işlemin sonucu bu ve bu haliyle direkt elden çıkarmak istedim aslında ihtiyaç veya başka bir sebepten ötürü değil sadece arşivde kalıp çürümesini istemediğim için direkt forumda paylaşıma açmaya karar vermiş bulunmaktayım. Harici olarak evet bazı hatalar ve eksikler mevcut bunu da alıcı eğer almak isterse, kendisinin düzenlemesini veya "isteğe göre" geliştirecek birilerine teslim etmesini isteriz.