Selam hocam,
Saygıda asla kusur etmek istemem ufak bir önerim var script ile sadece; tasarımı çok beğendim sadece bir şey gözüme takıldı. Footer'daki iconlar dikey eksende tam ortalı olmadığında hoş gözükmüyor gibi. Ortalarsanız daha hoş durabilir.

Saygılar.