iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dönüş yok sadece red olur sebebini yazmazlar.
Bana düşük değerli içerik , toplama içerik gibi çok dönüş oldu , bazende dediğiniz gibi sadece politika ihlali yazabiliyor.