2 aydır monster alacağım diyordum herşey hazırdı temmuzun ilk günü siparişi verecektim son bi defa daha bakayım dedim ve bakmaz olaydım monster hakkında gerek forumda olsun gerek kullananlar olsun orta diye birşey yok. Birisi çok iyi mükemmel diyor birisi de çok kötü servisten çıkamıyor bilgisayar diyor. Kafam çok karıştı. Yinede teşekkürler.
Free dos v.s hiç anladığım şeyler değil direk windows 10 kurulumlu şekilde almak istiyorum.
takipteyim
Umarım bulursunuz sizde hocam
Listeye aldım akşam inceleyeceğim.
Listeye aldım akşam inceleyeceğim.