2 aydır monster alacağım diyordum herşey hazırdı temmuzun ilk günü siparişi verecektim son bi defa daha bakayım dedim ve bakmaz olaydım monster hakkında gerek forumda olsun gerek kullananlar olsun orta diye birşey yok. Birisi çok iyi mükemmel diyor birisi de çok kötü servisten çıkamıyor bilgisayar diyor. Kafam çok karıştı. Yinede teşekkürler.
ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Excslibur g770
Free dos v.s hiç anladığım şeyler değil direk windows 10 kurulumlu şekilde almak istiyorum.
BraveMert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takipteyim
Umarım bulursunuz sizde hocam
Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Listeye aldım akşam inceleyeceğim.
Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hp pavilion power 15
Listeye aldım akşam inceleyeceğim.