Kullandığım ve önerdiğim model; https://www.decathlon.com.tr/mh100-c...d_8513471.html gerçi altın gibi yükseliyor maşallah ( 240 ya da 260'a almıştım sanırım )

Üzerindeki tenteyi attığınızda su geçirmiyor, 2 kişi rahat yatabiliyor ancak çanta vs. koyacaksanız 1 kişilik diye düşünebilirsiniz.