cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyenizi dikkate alıyorum ama artık stresten çıkıyor gibi gözükmüyor. Kendim şuan liseli olduğum için arkadaşımdan biliyorum. jellleri denedi benim gibi kaç tane krem kullandı yine de hap kadar fayda etmedi. 6 ayda inanılmaz bir etki gösteriyor hap. Karaciğer için zararlı ama yapacak bir şey yok artık. Akne durumuna geldi benim sivilcelerim
yaşın için çok çok normal bu , kleanin denedin mi ? 6 ay gibi müthiş bir süre söylüyorsun . bu kadar zaman ilaç kullanması zaten çok kötü bir olay , olayı bıraksan zaten kendiliğinden geçer belkide birkaç ay içerisinde . İleride çok ciddi sağlık problemi yaşamana sebep olucak ilaçları kullanmanı önermiyorum , yinede karar senin