Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef deri ve cildiye çok az randevu alıyor ve ne hikmetse aylardır hiç alabilen yok. Pandemi dolayısıyla cildiye ve benzeri bölümler tabiri caizse yatarak maaş alırken dahiliye gibi bölümler covid servislerinden başını kaldıramıyor. Ülkede hiçbir şey şaşırtmıyor, leş gibi bir düzen dönüyor. Adalet hukuk felan laf olsun.
yani sorunumda ciddi. Sivilcelerim için kremleri denedim jelleri denedim artık olmuyor hap isteyeceğim kökten temizlenmesi için. Yok arkadaş yok hiç bir şekilde randevu yok. Yani ben öğrenciyim nasıl gidipde özelde muayene olabilirim ?