Malesef deri ve cildiye çok az randevu alıyor ve ne hikmetse aylardır hiç alabilen yok. Pandemi dolayısıyla cildiye ve benzeri bölümler tabiri caizse yatarak maaş alırken dahiliye gibi bölümler covid servislerinden başını kaldıramıyor. Ülkede hiçbir şey şaşırtmıyor, leş gibi bir düzen dönüyor. Adalet hukuk felan laf olsun.