ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Aşağıdaki sitenin scripti çok hoşuma gitti. Bunun satıcısı sanırım r10'da var. Bilen veya bulabilen yazarsa çok sevinirim.

https://anahesap.net/
https://www.r10.net/script-satisi/24...-yonetimi.html
@FKT;