quenasdabest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben zaten üreticisiyim kendimi bildim bileli. Yıllardır malımı Rusya ve Arap Yarımadasına ihrac ediyordum. Bu seneki piyasa pek iyi değil. Arastırmaya calısıyorum
Kemalpaşada kendi kiraz bahçemiz var şuan satışımız 30tl ancak bizimki ultra gold lükstür.
Daha alt sınıf 15ten başlamakta