Hocam ben zaten üreticisiyim kendimi bildim bileli. Yıllardır malımı Rusya ve Arap Yarımadasına ihrac ediyordum. Bu seneki piyasa pek iyi değil. Arastırmaya calısıyorum
egede ürün az hocam ayrıca yağmurdan dolayı biraz zarar gördü bazı bölgeler. fiyatlar iyi buralarda. daha asıl kirazlar çıkmadı ona rağmen erken erenler 25 30 tl iyisi pazarda. aynı ürünü de 14 tl ye toptan veriyorlar. çarşamba günü manisa çobanisaköyünde iki üç toptancı ve üreticiler vardı onlarla konuşmuştuk.