cakuxo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok mu? piyasada kendiniz eritin. yok alacaksanız hallerden ziyade gid köylerden al. manisada ilk çıkan kiraz pazarda 25-30 tl iyisi ortası 15 tl kötüsü 7-10 tl . köylü kendisi satıyor şuan. köylerde alıcılar 12-14 den alıyorlartoptan.
napolyon henüz çıkmadı heralde göremedim.

bu arada istanbulda yediğiniz kiraz kiraz değil muhtemelen
Hocam ben zaten üreticisiyim kendimi bildim bileli. Yıllardır malımı Rusya ve Arap Yarımadasına ihrac ediyordum. Bu seneki piyasa pek iyi değil. Arastırmaya calısıyorum