quenasdabest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kiraz fiyatını merak ediyorum. O da burada yazmıyor maalesef. Yine de çok teşekkür ederim
çok mu? piyasada kendiniz eritin. yok alacaksanız hallerden ziyade gid köylerden al. manisada ilk çıkan kiraz pazarda 25-30 tl iyisi ortası 15 tl kötüsü 7-10 tl . köylü kendisi satıyor şuan. köylerde alıcılar 12-14 den alıyorlartoptan.
napolyon henüz çıkmadı heralde göremedim.

bu arada istanbulda yediğiniz kiraz kiraz değil muhtemelen