Bundan aylar önce elementor ile yeni tanıştığım zamanlar bir tanıdığım için web sitesi tasarlamıştım. Kendimi bayağı geliştirdiğime inanarak bu konuyu açmak istedim. Sizce aradaki farkı yorumlar mısınız ?
İLK TASARIMIM SON TASARIMIM
Gayet iyi olmuş hocam, başarılı. Hangi kayalardan faydalandınız acaba? Önereceğiniz kanal veya kurs var mı?