shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan aylar önce elementor ile yeni tanıştığım zamanlar bir tanıdığım için web sitesi tasarlamıştım. Kendimi bayağı geliştirdiğime inanarak bu konuyu açmak istedim. Sizce aradaki farkı yorumlar mısınız ?

İLK TASARIMIM
SON TASARIMIM
Gayet iyi olmuş hocam, başarılı. Hangi kayalardan faydalandınız acaba? Önereceğiniz kanal veya kurs var mı?