oguzyasinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sorum-var/284216...uz-domain.html
Dün burada sormuştum, @grafiking; hocamın yardımlarıyla hallettik. Masaüstünden giriş yapın ve oradaki linkleri takip edin hocam. Devam ediyor.
Yok hocam biliyorum masaüstü sitesi olarak giriyoruz bir linkten ama denedim olmuyor