Bir gün bile zordur. Benim kayınpeder 15 gün yattı sanki bana 15 sene gibi geldi demişti. Geçmiş olsun.
Cezaevinde meşhur bir söz vardır. Buranın suyunu içtiysen tekrar yolun düşür diye

Sen fazla su içmemişsindir 1 günde

Allah bir daha düşürmesin 1 gün bile olsa.
Şiir tadında yazmışsın, geçmiş olsun üstadım.
Hepinize teşekkür ederim. Sağ olun var olun.