Gayet güzel, kendinizi geliştirmişsiniz net olarak ve bunu göstermek istemişsiniz tebrik ediyorum. Konu altında olumsuz yorum yapan arkadaşlara cevap vermenize gerek bile yok, bu tarz arkadaşiar maalesef her yerde. Emeğinize sağlık.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim

İnsanlar kendilerini anlayamayınca başkalarını da anlayamıyorlar maalesef..