Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Attığım yorumu sildim konu sahibi eleştirileri kaldıramadı.
Demiyor da konunun "KONUSUNA" uygun yorum atmadım buna hitaben farklı cevap geldi ve zoruma gitti kaldırdım diye. Kör veya asalak değiliz hacım biliyoruz sitenin ps değerlerini. Attığım tüm konuları tek tek incele ve oradaki yazdığım " ELEŞTİRİYE AÇIĞIM" yazılarını iyi oku ve eleştiri yapanlara nasıl bir hitap şeklim olduğuna iyi bak. Sadece konudan alakasız bir cevap yazman ister istemez insanı geriyor.. Neyse "Messi", iyi çalışmalar