Arkadaşlar burnumda eğrilik var. Dışarıdan belli olmasa da içeriden nefes almamı engelliyor. Üstüne burnumda et de çıktı. Yatarken nefes almakta zorlanıyorum. SÜrekli o etler şişiyor.
Ameliyat olma durumumda, estetik olarak da düzeltme yapıyor mu devlet hastanesi? Veya bizim mi istememiz gerekiyor? İstersek ücreti sgk karışılıyor mu