oguzyasinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 kez hayatta uğraşmazdım ki uğraşmıyorum da 2 kez red alırsam siteyi rafa kaldırıyorum Hayırlı olsun.
Normalde "yess be işte buu" diye sevinirim, şimdi ise şöyle "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaa işte buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"