Öncelikle çok geçmiş olsun hocam.

Şu an için bu ülkede yapılması gereken tek şey; akıl ve ruh sağlığımızı korumak ve b*ktan bir sebep yüzünden yok yere hapis yatmamak.
Zira hapishane açtığıyla övünen insanların ülkesindeyiz.