xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu da ikinci tecrübeniz olacak. Bir daha ki konunuzda yabancı dilde site açacaksınız.
Yabancı dil biliyor olsam kesinlikle Türkçe siteye girmem admob tarafından tecrübeliyim hocam ama işte dil sıkıntı oluyor. Yabancı dilde makale yazdırmakta Türkçeye göre daha masraflı oluyor. Ama bir daha böyle niyetim olursa dediğiniz gibi yabancı dilde içerik olacak