iki ay önce aldım ve 11 ile 12 arasında çok gittim geldim. çok profesyonel bir kullanıcı değilsen normal bir kullanıcıysanız 11 gayet yeterli olur. daha iyi fiyatlara xiaomi ya da huawei alabilirsiniz diyenler olmuş ki haklılar. ama 2,5 yıl huawei de kullanan biri olarak stabilite ve akıcılık olarak iphone mutlaka tavsiye ederim. tabi alım gücünüz karşılıyorsa.
Hocam 12 mini ve 11 arasında gidip geliyorum 12 miniye daha yakınım ama.