Selamlar,

Bir sitemi forumdan bir arkadaşa sattım. Yurtdışında olduğu icin ücreti bana wise transfer üzerinden gönderiyor açıklama kısmı yok sanırım ben örnek site.com devie ücreti şeklinde açıklamaya yazdiracaktim açıklama girme kısmı yokmuş bir sorun olurmu benim için şahıs şirketiyim yani bu para nereden geliyor ne için geldi vs diye sorulurmu ?
Geldiği yer belli gerçi de tecrübeli arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim.