Belki baştan ticaret insanı zengin edebilir ama gençliğini yaşamasına engel olur. Ailenin maddi durumu varsa okuyup gençliğini yaşayıp mesleğini eline alıp ondan sonra çalışmak daha mantıklı .
Fazla para mı gençlik mi derseniz bence gençlik .