Ben üniversite diyorum artık zaman çok kötü olur da işler beklediğiniz gibi gitmez iş bakmanız gerekirse üniversite diploması olmadan hiçbir yere kolay kolay giremezsiniz bu nedenle ben ikisi beraber derim eğer mümkün değilse üniversite derim. Sonuçta ticaret üniversiteden sonra da yapılabilir ancak belli bir yaştan sonra üniversiteye gidip bitirmek hiç kolay bir iş değil.