Bilmiyorsanız bir bilene yaptırın hocam
CPanel erişiminiz varsa PM ile AnyDesk bağlantısı gönderin halledelim.
Hocam host sağlayıcıya yazdım sanırım yedek alıyorlar
Olmaz ise size yazabilir miyim
Bir ücret karşılığı yardımcı olabilir misiniz?
İyi Akşamşlar dilerim