nsjedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay önce aldım iphone 7 vardı. İyiki almışım diyorum. Çok memnunum valla öneririm
Teşekkürler hocam herkes memnun sanırım ama 12 mini ile arasında kaldım 200-300 tl fark var