Merhaba,
bir müşterime kurumsal site hazırlıyorum. benden bir devlet sitesinin tasarımını çok beğendiğini, ona çok benzer bir tasarımı olmasını istediğini söyledi. böyle bir tasarım ve döküm yapıp hazırlasam bir sıkıntı olur mu? Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Teşekkürler
klonlanmadığı sürece hiç bir sorun olmaz diye düşünüyorum
bizimkilerin sitesinde daha güzel ve anlamlı durmuş sanki ne diyorsunuz