Merhaba,
bir müşterime kurumsal site hazırlıyorum. benden bir devlet sitesinin tasarımını çok beğendiğini, ona çok benzer bir tasarımı olmasını istediğini söyledi. böyle bir tasarım ve döküm yapıp hazırlasam bir sıkıntı olur mu? Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Teşekkürler