35 mbps paket aldık. Daha fazlasını kullanıyoruz

Altyapı yeterli ise öneririm. Geçişte herhangi bir zorlukla karşılaşmadık. Taahhüt bitimine 1 hafta kala başvurduk. İki gün sonra yanlış başvurmuşsunuz dediler (Telefon hattından alıyoruz interneti. Biz telefon değil, yalın internete başvurmuşuz). Sonra tekrar başvurduk. Bizim TT taahhüdü de bitti. Sorunsuz bir şekilde geçtik.