Bence alınır 12 pro Max kullanıyorum ama 11 kadar keyif vermedi hic . Ayrıca Apple’ın daha eski modellerini bile kullananlar çok memnun en azından çevremde gördüklerim bu yönde tasarım olarakta 12’den çok daha iyi bence