Konu
Kanada da yaşayan var mı aramızda?
03-06-2021, 05:25:43
#8
FurkanHatay
Üniversite okuyup daha sonra 1 yıllık çalışma vizesi ile davetiye alabilirsin kalıcı oturum için ancak Kanada üniversiteleri pahalı açıkçası. Bence İTÜ uolp bölümünde okuyup Amerika'ya git daha mantıklı. Benim bildiğim en garanti yol bu.