yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 kez turist vizesiyle başvurdum ve red verdiler.
Red gerekçesi daha önce hiç yurt dışına çıkmamış olmam.uğraşmadım bende bidaha
bi arkadaşım 4 5 yıl önce gitti iltica etti şimdi krallar gibi yaşıyor.
Sağlık olsun hocam. Turist vizesinin detayları nedir acaba? Ne kadar sürelik bir vize çıkıyor ve bu vize çıktıktan sonra çalışma durumu nasıl oluyor ve oturum izni alabilir miyiz