Konu
Kanada da yaşayan var mı aramızda?
03-06-2021, 03:50:21
#2
yunnux
3 kez turist vizesiyle başvurdum ve red verdiler.
Red gerekçesi daha önce hiç yurt dışına çıkmamış olmam.uğraşmadım bende bidaha
bi arkadaşım 4 5 yıl önce gitti iltica etti şimdi krallar gibi yaşıyor.