3 kez turist vizesiyle başvurdum ve red verdiler.
Red gerekçesi daha önce hiç yurt dışına çıkmamış olmam.uğraşmadım bende bidaha
bi arkadaşım 4 5 yıl önce gitti iltica etti şimdi krallar gibi yaşıyor.