Merhaba arkadaşlar. Başlıkta belirttiğim üzere Kanada ülkedinde yaşayan var mı aramızda? Vize ve oturum alma şartları nelerdir? Lise mezunuyum ve askerlik görevimi yerine getirdim. Hangi vize tipiyle başvurmak en kolay vize alabilme imkanı sağlar? kalıcı olabilmek için, çalışmak ve (ileriki süreçte oturum almak için) gerekiyor. Hangi süreci izleyebilirim ve nasıl bir yol izlemeliyim. Bu konularda tecrübesi ve bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim. Teşekkürler 🙏