akgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim hocam anakart modelimde sadece monster yazıyor nasıl öğrenebilrim
hocam gördüğüm kadarı ile insyde bios kullanıyor. Monster bu tür konularda telefon ile teknik destek sağlıyor, biraz arayüzüne baktım fakat burdan ezbere yönlendirme yapmam yanlış bir işleme sebep olabilir.
Yarın gün içerisinde monster ı arayıp destek almanız daha sağlıklı olur