ozgurerdempolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site mapi conseldan gönderdiniz değil mi aşağıdaki gibi

[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.87)]yorum için teşekkür ederim [/COLOR]

[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.87)]ben bu şekilde göndermiştim ''/post-sitemap.xml '' sitemap.xml i de ekliyim mi hocam [/COLOR]