Merhabalar Dostlar
Ben artık kendimi iddaa bağımlısı olarak tanımlıyorum. Oynamıyorum bırakıyorum dedikten iki gün sonra dayanamayıp tekrardan nesineye para atıyorum ve kaybedeceğimi biliyorum yani. Salaklık olarak görülebilir ama bağımlılık bu. Eğer bir maç izliyorsam ondan zevk almam için iddaa oynamam gerekiyor gibi hissediyorum. Öğrenciyim ve artık gelirimin üstünde para harcamaya başladım. Bundan kurtulmanın bir yolu, çözümü var mıdır acaba ? Önerisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.