hocam konuya uzağım ama naçizane tavsiyem şu olur, madem o fiyatları kazanıyorsun kendi motorunun olduğunu düşünüyorum. ekim kasıma kadar kastır getirde. sonrasında kapalı kasa panelvan ile kışında kargolarda harici dağıtım personeli olarak devam et (onlarında çok iyi kazandığını duydum) yoksa kışın çok zor olur motor üstünde. ayrıca aynı işi yapıp asgari almaktansa çalışabiliyorken çalışacan 16 saat çok zor ama hedefe ulaşmak için gerekiyorsa mecbursun.