Delete...! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerden aldınız hocam bende bi 1000$ alayım karışık atayım kenara unutayım .
gate io gibi borsalardan binance de yayınlanmamış alt koinler alıp saklayabilirsiniz...

https://www.gate.io/signup/3472184

ben biraz erken girip güzel rakamlar kazandım şükürler olsun uzun vadede düşünürseniz oldukça karlı olabilir bu arada binance bırakıp gate io kullanıyorum alış kar zarar tüm herşeyi gösteriyor mobili çok iyi yapmışlar ayrıca vip 1 olup start up projelerine katılabiliyorsunuz ben gt coin 1 dolar civarı 1000 tane alıp start up lara katılmaya başlamıştım güzel karlar elde ettim tabi gt 12 dolara çıktı bi ara sonra 4 dolara düştü ama dediğim gibi bence yatırım için güzel bir borsa nerdeyse tüm koinler var genelde burdan sonra binance da yayınlanıyor...

yatırım tavsiyesi değildir