Merhabalar,

Getir'de 16-17 saat çalışmanız şu an mümkün değil.

Sabah 9:00 - gece 12:00 arası çalışabilirsiniz. en fazla.

Eğer kendi motorunuz ve şahıs işletmeniz varsa saatlik 21 TL ücret + paket başı 2,50 TL ücret alırsınız.

15 * 21 = 315 TL

50 paket atacağınızı hesap edersek;

50* 2.50 = 125 TL.

315 + 125 = 440 TL eder.

Haftada bir gün izin kullansanız, 440 * 6 = 2640 TL eder. Çarpı 4 = 10560 TL eder.

Vergi, benzin, yemek VS. giderleri çıkartırsanızda, tahminim 7000 TL civarı kalır.

Parası yüksek diye kanıp düşünmeden girmeyin derim. Kendi firmanız ve motorunuz olunca bu sayıya ulaşıyorsunuz.

Firmanız olmadan getir motoruyla çalışırsanızda, saatlik 11 TL + paket başı 1,25 TL ücret alıyorsunuz diye hatırlıyorum.

Sonuç olarak Domino's Pizza'dan daha fazla kazanacağınız kesin. İmkanınız varsa geçin derim.

Ek olarak sokağa çıkma günlerinde VS. Getir çalışma saatleri yasal olarak değişebiliyor. Mesela 17 günlük tam kapanmada sabah 10:00 ile 17:00 arası aktif olmuştu.

Ek olarak bu ücretlerin yanında da müşterilerin verdiği ufak bahşişler mevcut.

Vigo'ya da başvurabilirsiniz. Getiryemek için çalışıyorsunuz ve saatlik 25 TL + paket başı 1 TL. Kendi motorunuz ve firmanız olması gerekir. Saatlik 27 TL + paket başı 3 TL olan modelleride varmış.